Klubaften 21. januar 2020
Tilmeldingsfrist er overskredet
Vi er så heldige, at vi denne aften har besøg af en ekspert fra Søsportens Sikkerhedsråd, som en del af Sejl Sikkert-kampagnen. Du vil blive præsenteret for et oplæg om de muligheder du som sejler har for at få den rigtige hjælp hvis du skulle komme i en nødsituation. Der vil også være mulighed for at se forskellige redningsveste. Du vil få tips om, hvilke sikkerhedsforanstaltninger der er hensigtsmæssige i netop din situation. Der vil også være diskussion undervejs.
Da der kan være risiko for, at det er dig, der en dag falder overbord, er det en god ide at invitere dine gaster/medsejlere til at deltage denne aften og give dem et grundkursus i redningsveste og påklædning.

Ved 20:00 tiden kan man bestille et dejligt måltid i caféen til favorabel sejlerpris.

Der er en begrænsning på antal deltagere – tilmelding efter først til mølle princippet. Skriv gerne i bemærknings feltet, hvis du IKKE ønsker at deltage i spisning.

20.01.2020
21.01.2020 kl. 18.30 - 21.01.2020 kl. 21.00
0,00 kr.
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'