Velkommen til sejlerskolen i Dragør Sejlklub

Dragør Sejlklub råder over fire Match28'ere, som er en dansk udviklet kølbåd med en længde på 28 fod/8,5 meter og en vægt på to tons. Bådene kan sejles af både uøvede og erfarne sejlere og med en besætning på 3-6 personer. Det er disse både, som udgør fundamentet for vores sejlerskole.

På vores sejlerskole tilbyder vi undervisning på flere niveauer, så uanset om du aldrig har siddet i en båd eller har sejlet hele dit liv, vil der være rig mulighed for at blive udfordret. Vi inddeler vores elever i faste hold á 5 personer, som tilknyttes en fast instruktør, der både lærer fra sig, og holder øje med sikkerheden. Vi har både sejlertøj og svømmeveste, så du skal blot medbringe egnet fodtøj og påklædning efter forholdene.

Vi sejler én gang om ugen i ca. 2 timer pr. hold i perioden maj til og med september (begrænset undervisning i juli). Prisen for hele sæsonen er 1.850 kr. og forudsætter medlemskab af Dragør Sejlklub.

Vil du tilmeldes Dragør Sejlklubs Sejlerskole, så klik her:

Du vil få besked inden sæsonstart, om du er kommet på hold eller på venteliste.

Vi glæder os til at se dig i klubben og på vandet.

De bedste hilsner

Sejlerskolen