Klubben råder over et antal boards som er til rådighed for klubbens medlemmer.

Regler for SUP:

Vores boards, samt svømmeveste er til brug for medlemmer i Dragør Sejlklub, eller for dem der har købt sig et SUP medlemskab (600 kr. årligt).

Ikke medlemmer, som overvejer at melde sig ind i Dragør Sejlklub/Dragør Sejlklub SUP, er velkommen til en prøvetur med en af vores instruktører. En introtur varer typisk en time, og vi giver begyndertips og trick til at komme i gang på.

Har man derefter lyst og mod på mere SUP, er det muligt at melde sig ind i Dragør sejlklub, enten som almindelig medlem eller som SUP medlem for en sæson. Kontakt gerne en instruktør (se nedenfor) for mere info.

Der er oprettet en Facebookside Dragør Sejlklub SUP, hvor vi opfordre jer alle til at bruge hinanden. Skriv/spørg om der er flere der vil med ud. Mange vil gerne være flere ude samtidig – så brug hinanden :-)

Booking af SUP:

Booking af SUP skal ske på Facebook Dragør Sejlklub SUP, hvor man skriver sit fulde navn  (og eventuel navn for det andet medlem man SUP'er med) samt tidspunkt for hvornår man vil ud at SUP.

Husk redningsvesten og husk at checke vind og vejr før I tager ud, også et par timer frem. Brug evt. apps som f eks ”Sejlsikkert” (Trygfondens) eller ”Vejrudsigten” (DMI)  for at orientere jer om forholdene på vandet.

Som udgangspunkt lejer vi ikke SUPs ud på timebasis. Men hvis du ønsker at lave en event, f eks med dine kollegaer, kan du kontakte en af de tre instruktører – måske vi kan finde en løsning for jer.

Hvis du opdager at noget mangler eller er gået i stykker, så kontakt os. Så forsøger vi at fixe så hurtigt som muligt.

Hav en SUPer sejlsikker dag

Camilla Hey       2926 9229