Vi gentager succesen og afholder klubaften tirsdag d. 19. marts kl. 18:30. Vi er igen stolte over at kunne invitere til en spændende aften, hvor et af vores egne medlemmer fortæller om oplevelser fra den store verden.
Jacob Mouritzen er netop hjemvendt efter 2 år i Caribien og Polynesien. Jacob skriver:
"En januar dag i 2017 lige efter min sidste eksamen på musikkonservatoriet skete det jeg ubevidst havde ventet på gennem flere år. Drømmen om at sejle langt sparkede mig noget så hårdt i bagdelen og det gik op for mig at jeg ikke havde noget valg. Jeg mærkede at den drøm skulle tages seriøst og det kunne egentlig kun gå for langsomt. 6 mdr senere sidder jeg i en flyvemaskine på vej til Puerto Rico for at stige ombord på mit nye skib ATLAS- en 55 fods katamaran. Drømmen var blevet til virkelighed, og som det ofte er, indebærer virkeligheden store overraskelser.
Nu et halvandet år og 10.000 sømil senere er jeg igen tilbage i vintertøjet og ser tilbage på mit livs eventyr og dannelsesrejse. Jeg glæder mig til at fortælle jer om alle de oplevelser jeg har haft som Kaptajn og Dykkerinstruktør i fællesskab med 80 gaster jeg har haft med på eventyr fra Caribien til Polynesien. Om de lange sejladser, de godt 500 dyk og mødet med den polynesiske kultur. Med billeder, video og en masse fortællinger håber jeg at kunne give min erfaring og oplevelser videre til jer, i den sejlklub som satte det hele igang for 22 år siden.