SUP i Dragør sejlklub

I 2017 udvidede vi i Dragør Sejlklub med endnu en vandsport. Med Britt Bo i spidsen for projektet, uddannede hun sig til SUP instruktør,
og der blev indkøbt 5 nye boards til formålet. Som med sporten generelt, var der megen efterspørgsel på introduktion til sporten. Det betød at man lavede en 'lillesøster' klub til sejlklubben, således at man for 600 kr. årligt, ville kunne få tilgang til brug af boards og udstyr, som SUP medlem.

I 2018 kom blev to mere instruktører til, og det fantastiske vejr gjorde at det tog fart. Vores boards har været på vandet op til flere gange om dagligt, når vejr og vind har tilladt det.

For at komme i gang med at padle, skal man have et intro-forløb med en træner, før man bliver 'frigivet' - dette for at sikre os, at man har en god forståelse for vind og vejr, ikke mindst hvilke forholdsregler man skal forholde sig til. Kun klubbens instruktører skal, for sikkerhedens skyld, introduksere begyndere på klubbens gear.

Har du mod og lyst til at prøve, så kontakt endelig:

Britt Bo:                2531 8433

Camilla Hey:         2926 9229

Leena Liljedahl :   6076 7176

Vi har endvidere en facebookside - Dragør Sejlklub SUP - som er en platform til at komme i kontakt med de andre SUP'ere til

planlægning af turer sammen, sparring og oplevelser i form af billeder.

Alle kan lære at SUP'e og det er balsam for sjælen i en hektisk hverdag.

Dragør Sejlklub - Strandlinien 1B - 2791 Dragør